2011年10月20日 星期四

生冷極致無敵盅! 焦糖燉蛋有水準! ─ 明師傅甜品

我們的Facebook專頁,期待你讚好和加入討論!

注意:產品內容及定價只供參考,一切以店家公告為準!

繼上次係微博和FB發佈過遇上自稱「超正」的馬蹄露之後,今日遇上一個更威猛的,原來,「超正」已經係好保守,今次在荃灣區遇上的,叫「無敵」,咦?咁港漫既?將來可能會出「獨孤求敗」、「超凡入聖」之類之類的威猛外號。

「明師傅甜品」都算係荃灣區名甜品店,全店甜品大多都係廿零三十蚊,地方裝修是街坊糖水鋪格調,但甜品花款眾多,由傳統糖水到新派水果甜品都有。
能引我入局(笑),無唔無敵,不是重點,重點是西瓜盅,自幼已經對西瓜盅有無比怨念,小時間飲茶,如果看到西瓜盅,都會頑強爭取,隨著時代進步,大家改吃芒果西米撈之類,大大隻西瓜盅買少見少,想食又懶整,久旱逢甘露,都只係三十四蚊,殺入去,戰吧!






「無敵西瓜盅」,特點係西瓜汁分開上,份量剛好夠我一人獨享,正!盅上的雪糕,係敗筆,雖然我明白,收得三十四蚊,整多球雪糕增下值係良心之舉,正如生意唔好時,大家OT完唔會同老闆傾OT錢一樣。雪糕,還要是朱古力,配合下面涼粉之類配料很不錯,但味道跟西瓜不太配,而且賣相實在......咦?後來聽講可以轉第二款雪糕?吓?點解冇人提我?

自加汁可免滿瀉的設計有花心思,下面的水果和配料份量都幾足,最重要,是店家留下了很厚瓜肉,沒有刮乾刮淨,吃完內容後,可以慢慢享受刮西瓜樂趣,西瓜狂一定滿足。由個瓜而言,我都好滿足,之但係,匙羹可唔可以唔短棍?個盎都唔算淺,玩探羹取肉,好易一手都係,如果有長棍一定超過癮。

又雪糕,又西瓜,生凍到極致,合晒我噪底人口味,無敵唔無敵唔係重點,有得食西瓜盅先係。


見佢西瓜盅都OK,追加一個法式焦糖燉蛋,定價26元,附上四件生果。

熱食,質感很好,焦糖有少許微苦,燉蛋夠creamy之餘,又不會太甜,配合起來相當不錯!好味道!叫做招牌菜,果然有兩下散手,是款推薦得出手的甜品!雖然個焦糖燉蛋正正,但生果就比較孤寒,不過搭單性質,就算了。

此店出品看得上有下過心思設計,亦有水準,如改善一下服務和配套,如提提人客雪糕可以轉款,配套餐具可以合用點,給多張紙巾之類,就更加無得頂!

暗食熱評指數:
地雷度: 3%(食物) | 8%(加配套)
電車度: 5天
糧尾度: 3天
暗食熱評綜合指數:91%

店名:明師傅甜品
地址: 荃灣海壩街87號荃好景大廈地下
Openrice:明師傅甜品

本文首發於主blog「暗黑熱血」: 生冷極致無敵盅! 焦糖燉蛋有水準! ─ 明師傅甜品

沒有留言:

張貼留言